آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

خدمات تولید محتوا و کانتنت مارکتینگ⭐️تولید محتوا متنی⭐️هزینه تولید محتوا

تولید محتوا,لرنووب,محتوا
 

محتوا پادشاه است

جهت مشاوره رایگان شماره خود را در فرم زیر درج کنید

شاید جمله بالا معروف ترین و پرتکرارترین جمله ای باشد که در مورد محتوا شنیده باشید.همانطور که احتمالا می دانید جمله بالا از بیل گیتس یکی از بزرگترین کارآفرین ها و بازرگانان جهان و البته مدیر عامل یکی از غول های فناوری به نام Microsoft است.بیل گیتس این جمله را در سال 1996 گفته است.شنیده شدن این جمله از دهان یکی از موفقترین و بزرگترین مدیران دنیا میتواند تلنگری برای همه صاحبین کسب کار ها باشد که از تولید محتوای مرتبط با کسب و کار خود غافل هستند.

علاوه بر اینکه محتوا با افزایش درآمد شما ارتباط مستقیم دارد به ارتباط محکم و هدفمند شما با کاربر نیز منجر می شود.ارتباطی که اگر در مسیر درست و توسط یک تیم متخصص محتوا شکل بگیرد زمینه ساز تشکبل جامعه ای از کاربران هدف و وفادار برای برند شما خواهد شد.براساس آمار منتشر شده کاربران 20 در صد از زمانی که آنلاین هستند را در حال مطالعه هستند.این درصد تا 80 درصد هم افزایش پیدا میکند در زمانی که کاربر به دنبال دریافت اطلاعات در مورد برندها و خدماتشان است.در دنیای امروز که کاربران با بمباران تبلیغاتی روبرو هستند برندی برنده است که بتواند برای کاربر خلق ارزش کند و آنها را جذب خود کند.

 

 

دلیل اصلی دیگر در پادشاه بودن محتوا این است که برعکس بازاریابی که بر فروش کالا یا خدمات تمرکز دارد, بر ارتباط و تعامل با کاربر تاکید دارد.هر مدیر باهوشی که دستی بر آتش حوزه مارکتینگ داشته باشد به این نکته واقف است که باید قدر نعمتی به نام کاربر هدف و وفادار را بداند.مهمترین بازدهی کاربر وفادار برای کسب و کار شما تبلیغات دهان به دهان است که باعث مستحکم شدن پایه های برند شما و البته افزایش فروش خواهد شد.در ادامه به این موضوع میپردازیم که چرا شما به عنوان یک مدیر باید به فکر برون سپاری تولید محتوا خود باشید.

چرا باید تولید محتوا را برون سپاری کنیم

برای تولید محتوا که کاری دشوار و تخصصی است نمی توان تنها به اصول ساده و روتین فروش و بازاریابی تکیه کرد.تولید محتوا باید براساس استراتژی برند و هدفی مشخص انجام شود, وگرنه تولید محتوای بی هدف و بی برنامه و ربات گونه باعث میشود که شما هم در مسیر هزاران کسب و کار و برند کوچک و بزرگی که در نهایت به بن بست رسیده اند و یا محکوم به شکست هستند قرار بگیرید.

تعیین استراتژی و هدف گذاری در تولید محتوا

برای تعیین استرتژی و هدف گذاری در تولید محتوا باید با فضای کلی هر کسب و کار, خدماتی که ارائه میدهد و مخاطب هدف آن برند آشنا باشید.باید رفتار مخاطب را در مقابله با کسب و کار و خدماتش مورد بررسی قرار داد.حرکت در این مسیرها باعث میشود که شما در نهایت به پرسونای دقیقی از کاربر برسید و متناسب با آن محتوای را تولید کنید که برای کاربر ایجاد ارزش کند.این ایجاد ارزش باعث به وجود آمدن حس اعتماد در کاربر میشود.ایجاد ارزش باعث میشود که کاربر احساساس کند که چیزی از شما یاد گرفته است و یا اینکه سرگرم شده است و... در این حالت شما با مخاطب یک مبادله انجام داده اید که برای شما دو سر سود است, هم افزایش فروش و هم تبدیل یک کاربر عادی به یک کاربر وفادار که ناخواسته به نوعی تبدیل به سرباز تبلیغاتی و نیروی محرکه برند شما خواهد شد.

چرا لرنووب بهترین گزینه برای تولید محتوای شماست

لرنو وب با دارا بودن یک تیم حرفه ای تولید محتوا و همچنین متخصصین سئو که همیشه در حال نظارت روی عملکرد تولیدکنندگان محتوا هستند این امکان را فراهم نموده که بتوانید تولید محتوای خود را به لرنو وب بسپارید و از هر جهت خیالتان آسوده باشد . جهت درخواست همکاری می توانید با شماره های ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان برای شما در نظر بگیریم .

پروسه تولید محتوا در لرنووب چگونه است

پس از عقد قرارداد با ما اولین مرحله کار ما که مهمترین قسمت کار برای تولید محتوا هم است, یعنی تحقیق و پژوهش در مورد کسب و کار شما آغاز میشود.در این مرحله که از تحقیقات در مورد کلمات کلیدی حوزه کاری شما آغاز میشود و در ادامه مسیر, تحقیق در مورد رقبا و پیدا کردن یک وجه تمایز بین شما و رقبا ادامه خواهد یافت تا بتوانیم بهترین استراتژی را برای تقویم محتوایی شما در نظر بگیریم.در مرحله بعدی متخصصین محتوای ما وارد عمل شده و محتوایی با کیفیت و یونیک را برای کسب و کار شما تولید خواهند کرد که زمینه ساز افزایش ورودی و ترافیک سایت شما می شود.

نتیجه تولید محتوای تخصصی برای کسب و کار من چیست؟

شاید این برای شما سوال باشد که با تولید محتوای تخصصی و هدفمند چه آورده ای برای کسب و کار من ایجاد خواهد شد.در ادامه به صورت تیتر وار این موارد را برای شما نام میبریم :

  • افزایش رتبه شما در کلمات کلیدی مهم کسب و کار شما و افزایش ورودی از طریق گوگل
  • جلب اعتماد کاربر و معرفی شدن برند شما به عنوان یک مرجع
  • افزایش تعامل با کاربر
  • افزایش فروش کالا یا خدمات شما

خدمات لرنووب در تولید محتوا

آژانس دیجیتال مارکتینگ لرنووب در زمینه محتوا خدمات متنوعی را ارائه میدهد.لرنووب سعی دارد تا شما بهترین تجربه را برای برون سپاری تولید محتوا داشته باشید.به همین دلیل با جمع آوری متخصصین تمام حوزه های تولید محتوا سعی کرده است تا پکیجی کامل را به شما ارائه دهد تا تمام نیاز های شما را در زمینه محتوا پوشش دهد.

زمینه های فعالیت لرنووب در تولید محتوا :

 

خدمات محتوا,لرنووب,تولید محتوا

تولید محتوا,اینستاگرام,لرنووب

 

هزینه سفارش تولید محتوا

 

محتوای متنی درج محصول در سایت طراحی لندینگ پیج طراحی رپورتاژ آگهی طراحی اینفوگرافیک ساخت تصاویر محصولات ساخت محتوای ویدئویی
کلمه ای 29 تا 99 تومان  از کلمه ای 29 تومان  از 200 هزار تومان  از کلمه ای 49 تومان  از 500 هزار تومان  از 50 هزار تومان  از 500 هزار تومان


 

 

برخی از مشتریان ما

 

خدمات تولید محتوا,انستیتو پارسه,محتوا خدمات تولید محتوا,منتوسفر,محتوا

 تولید محتوا,ایزایران,محتوا

 تولید محتوا,دیجی کالا,محتوا  تولید محتوا,اسرین کالا,محتوا  خدمات تولید محتوا,صرافی روحی,محتوا
موسسه انفورماتیک پارسه مرجع مهاجرتی منتوسفر  انستیتو ایز ایران  فروشگاه دیجی کالا  فروشگاه اسرین کالا صرافی روحی

 

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تولید محتوا با شماره 28428874-021 داخلی 1 تماس بگیرید.

و برای تماس با موسسه لرنو وب با شماره 66421198-021 تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دوره های پر طرفدار

آموزش تولید محتواآموزش سئوآموزش طراحی سایت

کتاب سئو تالیف مهندس کریمی

خرید کتاب سئو seo  پیشرفته

هم اکنون می توانید این کتاب ارزشمند که به عنوان رفرنس اساتید در خیلی از موسسات آموزشی تدریس می شود را تهیه کنید.

آخرین آزمایش های لابراتوار

آزمایش یکآزمایش شماره یک :

تاثیر موقعیت کیورد در عنوان

 

آزمایش دوآزمایش شماره دو:

url فارسی یا url انگلیسی ؟

 

آزمایش سهآزمایش شماره سه:

تاثیر چگالی کلمات کلیدی

دوره های آموزش سئو

 لرنووب،آکادمی لرنووب،لوگو

دوره هایی که در لرنو وب برگزار می شود از حرفه ای ترین دوره های تخصصی آموزش سئو در ایران است که به جای مفاهیم تئوری , تجربیات تخصصی به شما آموزش داده می شود .این دوره ها با همکاری آموزشگاه سئو لرنووب و موسسه پارسه طراحی شده اند. و پس از اتمام مدارک معتبری از فنی حرفه ای , ایزیران وزارت دفاع و ... ارائه می گردد . دوره های دارای 3 ماه پشتیبانی مشاوره سئو هستند و تا تبدیل شدن شما به یک سئوکار حرفه ای شما را تنها نمیگذارند .  سایر توضیحات 

گپی با متخصصین

گپی با متخصصین

معرفی اعضای اصلی تیم لرنو وب


مدیر بخش سئو

سعید مختاریسعید مختاری

مدیر بخش برنامه نویسی

حسین اکبریحسین اکبری

مدیر بخش لینک بیلدینگ

ایمان صدیقیایمان صدیقی

مدیر بخش محتوانویسی

آدرس و شماره تماس لرنو وب


? آدرس دفتر امور قراردادها و کلاس های خصوصی :

تهران - م جمهوری . خ جمهوری . بعد از باستان . پ 1488 .                                  طبقه اول - واحد 2

? آدرس دفتر ونک , کلاس های عمومی :

تهران میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، طبقه 3، واحد 8

? آدرس شعبه اراک : میدان شورا ، مجتمع خاتم - واحد 3

facebook instagram twitter youtube linkedin